2011. május 24., kedd

Samsung Monte GT S5620 fóliás 10 hónapos T-mobile - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Csere miatt eladóvá vált Samsung GT-S5620 narancs-fekete telefonom.
Az akksija kegyetlenül jól bírja, én még ilyet az utóbbi pár évben nem tapasztaltam!!!
Wifi, GPS van benne - bár én egyiket sem használtam.
Memóriakártya nincs benne, de bővíthető.
Dobozában, megkímélt állapotban.
Elején még a gyári fólia van, hátul az alján látszik a "zsebkopotság" de szerintem az nem von le az értékéből (képen ~látható)
Töltőt adok hozzá tartozékként (az is fóliás).
A kérdésekre szívesen válaszolok.
Komolytalan emberek kíméljenek!!!
Csak az licitáljon, aki a megnyert aukció után 1-2 nappal tudja intézni a dolgokat.
Csere nem érdekel.
Egerben személyesen is átvehető, megtekinthető.
Kérem, hogy mindenki a fenti infók tudatában licitáljon!


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-25 10:44
. Samsung Monte GT S5620 fóliás 10 hónapos T-mobile - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése