2011. december 25., vasárnap

Tavaszi Dögös ,Hosszu Farmerdzseki L Eladó - Jelenlegi ára: 1 890 Ft


Eladó a képen látható faremrdzseki ! Márkája Miss Maggie . Mérte sajnos nincs benne én L ként hordtam. De mindent lemértem kérlek vedd figylembe!
hossz: 103 cm
ujjhossza: 65cm
mellbösége: 2*48cm
derék 2*45cm
Galléros , koptatott rolytos hátul 35cm hosszan fel van vágva  és ott is rolytos! 2zseb elöl 2 hátul  sötétkék szinü . Nagyon szerettem sajnos már nem ér össze rajtam: (Azoknak ajánlom akik szeretik a kihivó, feltünö ruhákat mert ez egy dögös darab!
Nem jön veled szeme az utcán , egyedi!
Hibátlan folt és szakadás mentes! Bármi kérdésed van irj! Illetve nézz körül nállam!



Jelenlegi ára: 1 890 Ft

Az aukció vége: 2012-01-12 06:37
. Tavaszi Dögös ,Hosszu Farmerdzseki L Eladó - Jelenlegi ára: 1 890 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése